söndag 13 december 2015

vecka femtio

något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Jobbade i Kalix, åkte hem på torsdag, spelade med Isbjörnarna för musikhjälpen på fredag, fikade med några av mina gamla klassisar och var på julfest hos Moa på lördagen och låg och såg musikhjälpen i soffan mest hela söndagen. 

som inte var planerat:
Sökte jobb och åt smörgåstårta!!!




något nytt jag gjorde:
Skype-repade, spelade på Lokal och spontanköpte en smörgåstårta.


veckans ont:
Saknaden efter John och Umeå som blev bara värre och värre men som tur var blev botad på fredag! Och Umeå har välkomnat mig från som bästa sida. "Älskar älskar den här stan!"




veckans mat:
Eh. Smörgåstårta!!!! <3 font="">


en klädsel från veckan:
Min jeans-byxdräkt. Känner mig alltid så fab och cool i den! (PS. Börjar bli standard med krogtoalett bilder här... :p)




veckans bedrift: 
Att jag jobbat mycket och bra. Och att spelningen gick så pass bra trots att vi bara spelat ihop oss timmar innan spelning + att vi hjälpte till att dra in pengar till musikhjälpen.

veckans insikt/upptäckt: 
Inte nåt nytt men: Umeå är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




veckans tips:
Att kolla in my year in music enligt spotify! Älskar sammanställningar!! Så kul! Kommer eventuellt göra ett eget inlägg med mitt musikår! 

veckans musik:
Three white horses med Andrew Bird.




 veckans känsla:
Trött, sjuk och lite ledsen men sedan glad och kärleksfylld när jag kom tillbaka till Umeå.

veckans magi:

Att få kramas och pussas med John igen!!!!!!!

En kattkompis på vägen hem i fredagsnatt!
Denna fina fantastiska hade John målat till mig medan jag varit bort. Alltså <3 blockquote="" nbsp="">


veckans betyg: 
3,5!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar